Акт-претензія ЖЕКу

Главная » 2010 » Февраль » 9 » Акт-претензія ЖЕКу
Акт-претензія ЖЕКу
16:50
       Комунальні послуги отримують мільйони людей і майже всі незадоволені їх якістю. Дивує, але обмаль людей знає про існування закону «Про житлово-комунальні послуги», який визначає відносини, що виникають у сфері надання та споживання житлово-комунальних послуг між їхніми виконавцями і споживачами, а також їхні права та обов'язки. Також здається, лише одиниці знають, що претензії до того ж самого ЖЕКу оформляються у вигляді акту-претензії. Відповідно до закону «Про житлово-комунальні послуги», оформлення претензій споживачів до виконавців виповняється наступним чином: квартиры в Горловке
1. У разі порушення виконавцем умов договору споживач має право викликати його представника для складення та підписання акта-претензії споживача, в якому зазначаються строки, види, показники порушень тощо.
2. Представник виконавця повинен з'явитися на виклик споживача не пізніше строку, визначеного договором.
3. Акт-претензія складається споживачем та представником виконавця і скріплюється їхніми підписами. У разі неприбуття представника виконавця в погоджений умовами договору строк або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії він вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі. квартиры в Горловке
4. Акт-претензія споживача подається виконавцю, який протягом трьох робочих днів вирішує питання про перерахунок платежів або видає письмово споживачу обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій.
5. Спори щодо задоволення претензій споживачів вирішуються в суді. Споживач має право на досудове вирішення спору шляхом задоволення пред'явленої претензії. Громадянам зрештою необхідно навчитися і звикнути самим захищати свої права. Доцільно твердо засвоїти - всі претензії до житлово-експлуатаційних підприємств щодо неякісного надання послуг потрібно оформляти у вигляді акту-претензії. Бланки акту-претензії повинні знаходитися в кожній квартирі. І допоки мешканці не звикнуть заповнювати акт-претензію так же вправно як вони заповнюють склянку чаєм – якісних послуг від ЖЕКів не варто й чекати.
Просмотров: 3242 | Добавил: zakon2009 | Рейтинг: 2.5/2 |
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Понедельник, 23.10.2017, 16:38
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Календарь новостей

«  Февраль 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

Поиск

Друзья сайта

Статистика

Наш опрос

Какой банк больше всех обманывает своих клиентов?
Всего ответов: 410